Pentru a putea procesa comanda, avem nevoie de date suplimentare legate de plătitor și de destinație. De aceea, te rugăm să completezi in intregime rubricile marcate cu “”. Daca dorești să achiziționezi produsele pe firmă, te rugăm să completezi datele firmei în rubrica mențiuni comandă. Pasul 4: Modalităţi de transport –si de livrare: Curier ColeteOnline.ro–14 LEI Tarifele includ TVA –ul. Atenție!

Dacă selectezi transportul prin curier te rugăm să te asiguri că adresa de livrare este cea la care te afli in timpul zilei.

Modalitați de plată În funcție de metoda de transport selectată vor apărea variante de efectuare a plății. Pentru livrarea prin curier variantele de plată sunt: OP (ordin de plată) – plata se efectuează prin transfer bancar sau prin internet-banking. Ceea ce trebuie să faci este să ne trimiți dovada plății prin e-mail (împreună cu id-ul comenzii) iar noi iți vom trimite produsele. Dacă optezi pentru aceasta varianta, datele noastre sunt: TAKEBIO S.R.L. J35/1365/2020 IBAN: RO84BTRLRONCRT0584660601 Banca: Banca Transilvania, Agentia Calea Aradului, Plata la livrare (Ramburs) – plata se face numerar in momentul în care se livrează coletul de către curier .

Pentru ridicarea din TIMISOARA la adresa  str.Martir Marius Nemtoc, plata este numerar. Tarifele includ TVA

După ce ai apăsat butonul “Finalizează”, vei primi un mesaj de confirmare din partea noastră, în care vei putea vizualiza atăt numărul de cod al comenzii căt și un rezumat al tuturor datelor introduse de tine.

Pentru moment nu vindem în străinătate.

GARANTIA

Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” acopera toate produsele comercializate de TAKEBIO SRL este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe www.takebio.ro

Cum functioneaza serviciul?

In momentul receptionarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica –testa- produsul.

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda dar obligatoriu in prezenta curierului.
Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Cine achita transportul?

In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare” taxele de transport sunt acoperite de catre vanzator.

Retururi

În cazul în care dorești să returnezi un produs, tot ce trebuie sa faci este să anunți intenția de retur în termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea coletului. În urma solicitării de retur, vom trimite curierul la adresa indicată de tine pentru a ridica coletul de retur. Returnarea coletului se face in baza formularului de retur, completat de către Client și trimis la adresa de email [email protected] In cazul in care ți-au fost livrate alte produse decât cele specificate in comandă sau dacă produsele livrate sunt neconforme cu informațiile furnizate pe site la momentul comenzii (descriere, imagine, preț), costul transportului de retur este suportat de către noi. Dacă însă motivul returnării este diferit de cele menționate mai sus, costul transportului de retur este suportat de către client.

Reclamatii

In cazul in care doriti sa reclamati o problema, va rugam sa intrati aici si sa ne trimiteti cat mai multe detalii sau sa ne sunati la numerele de telefon din contact.
Echipa TAKEBIO trateaza orice problema aparuta cu maxima seriozitate deoarece fidelizarea clientilor este o prioritate.